fotoclass

Foto workshop Hilversum ‘Eindelijk zélf die topfoto maken!

  • Ben jij een ondernemende vrouw?
  • Krijg jij het Spaans benauwd van begrippen als diafragma en sluitertijd?
  • Ben jij níet technisch aangelegd als het op camera’s aankomt?
    ÉN:
  • Ligt die fotocamera te veel in de kast?
  • Wil je weten hoe je nu écht mooie foto’s kan maken met je camera?

Volg dan mijn foto workshop ‘Eindelijk zélf die topfoto maken!’ In één dag leg ik op een hele eenvoudige manier ‘de theorie’ uit en gaan we naar een industriële buitenlocatie om zelf te fotograferen. De dag ziet er grofweg als volgt uit:

Ochtend foto workshop Hilversum
Het technische gedeelte: wat is sluitertijd, diafragma en ISO en wat kun je ermee?
Compositie: hoe maak ik van een saaie foto een aantrekkelijke foto dmv compositie.
Licht: welk licht zorgt voor de mooiste foto’s.

Een lekkere lunch!

Middag foto workshop Hilversum
Fotograferen leer je door het te doen! Onze set in de middag is een industriële buitenlocatie. Je oefent op elkaar en ik geef tips. Ik zal zelf ook laten zien hoe ik te werk ga door een mooie profielfoto van iedereen te maken. Deze ontvangen jullie na afloop van de workshop.

We sluiten af met een gezellige borrel. Even napraten met elkaar en wellicht nog leuke contacten opdoen.

Je gaat dus naar huis met een heleboel kennis over het maken van een goede foto én een nieuwe profielfoto!

Praktische details

  • Data: Voorjaar 2020
    Stuur mij een email en ik laat je als eerste weten wanneer een nieuwe workshop wordt ingepland.
  • Tijd: 10:00 tot 16:30 uur
  • Locatie: Oude Amersfoortseweg 223 (ochtend) en Werf35 (middag) in Hilversum
  • Maximaal aantal deelnemers: 7
  • Prijs: € 150,- (incl BTW)

Inschrijven kan door een email te sturen naar info@gondafotografie.nl. Vermeld in de email de datum van jouw voorkeur, je naam, adresgegevens en telefoonnummer.

Belangrijk: voor deze workshop heb je een digitale camera nodig waarbij je het diafragma en de sluitertijd kunt aanpassen. Deze workshop is bedoeld voor ondernemende vrouwen die het leuk vinden om te fotograferen, maar waarbij fotograferen niet hun vak is.

Bij het boeken van een workshop ga je akkoord met mijn Algemene Voorwaarden workshops/mentoring.